woensdag 3 januari 2018

Santa's trousers bag



Ik zocht nog een originele verpakking om de nieuwjaarsgeschenkjes af te geven voor de kids van mijn broer. (als goede meter moet er 'gesponsord' worden in deze periode, niet waar)
Dus knutselde ik nog snel deze zakjes in elkaar.
Het idee vond ik hier . 
Nu enkel nog vullen met wat lekkers en wat centjes en klaar.
Oei, nu ik nog eens naar de foto kijk, zie ik dat de 'riempjes' aan de verkeerde kant zijn vastgemaakt...
Nu ja, hopelijk valt het hen niet op en letten ze vooral op wat er in zit !

I was looking for an original idea for the new year's presents for my brother's children and then I found these here
Now I just need to fill them with some sweets and  money and other trinkets and ready.
I 've only now realised that I've attached the handles on the wrong side - oops ! 
I hope they won't notice and focus on what's inside !  

4 opmerkingen:

  1. Als je niks gezegd had, had ik jet niet gezien, van die riempjes.....dus het zal je neefjes/nichtjes zeker niet opgevallen zijn.
    Ik vind het een hele leuke, originele verpakking.
    Leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.