zondag 2 april 2017

tissue box


Deze maakte ik al een hele poos geleden, maar blijft altijd handig, zo'n tissue box.
Ik maakte een mal van 'een echte' die ik dan overtrok op niet te dik karton.
Het karton is bewerkt met gesso en acrylinktspatten. De tekst schreef ik (in 2 richtingen) met bruine zigstift in humanistisch cursief.

I made this box a while ago. I have quite a few of these around the house as they are always very convenient.
On the background of the thin cardboard you can see splashes of paint, acrylic ink and gesso. The cursive text is written with a brown zigmarker.

 

4 opmerkingen:

  1. Die is gaaf zeg!!!!!!
    Die boxen die je in de winkel koopt zijn altijd zo lelijk.
    Dit is een super leuk idee en een hele mooie tekst erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Altijd leuk, kalligrafie op van die handige spullen - dan kom je overal in huis mooie lettertjes tegen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great! I love those boxes as well 😍
    Best regards, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf is dit! En wat een geweldig idee! Ik ben al tijden op zoek baar een doos tissues die mooi kleurt in onze slaapkamer. Geen moment in me opgekomen dat ik zo'n doos ook zelf zou kunnen maken. Wie weet. Al denk ik niet dat ik 'm zo mooi zou kunnen maken als jij.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.