zondag 16 april 2017

2 new letters for the Chillida project



 Project Chillida is een uitdaging die ik voor mezelf ben aangegaan.
Op tijd en stond probeer ik op een blad van 14 op 14 cm een compositie te maken, geinspireerd door het soort abstracte figuren die Chillida gebruikte in zijn werken, gecombineerd met 1 letter van het alfabet.

Op onderstaande foto zie je de 2 figuren , die ik voornamelijk zal gebruiken (hier uitgesneden in karton).
Naast deze figuren maak ik ook gebruik van embossing en debossing en beperk ik mezelf in kleurgebruik én werk ik enkel met decoratieve elementen die ik heb weggeknipt.

Ik begon een maand geleden, met de letter 'L'(klik hier) en geef mezelf één jaar de tijd om het hele alfabet af te werken.
Vandaag de F en de R.

The Chillida project is this year's challenge for myself.
Now and then I try to make a composition inspired on the abstract forms and shapes Chillida himself used to use in his work (see picture below), combined with one alphabet letter .
I'll also make use of the embossing and debossing technique, limit myself in colour use and will only use with cut out decorative elements.
I started one month ago, with the letter 'L'(click  here) and will give myself one year to complete the project.
Today 'R' and 'F'.


detail van de F

R

R

3 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi en super creatief! Gezellige paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, super! Fijne paasdagen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Annick, leuk werkje weer. Ben benieuwd naar de volgende letters. Proficiat

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.