woensdag 8 maart 2017

gift bags - geschenkzakjes






Een poos geleden had ik een zakje nodig om iemand te bedanken.
Het was een man, dus niks met bloemetjes en franjes e.d.

A while ago I needed a gift bag to thank a man, so I kept it simple.

resultaat - result

Ik had nog wat papier over ,dus maakte ik een tweede met de woorden 'van harte gefeliciteerd'
 I had some paper left, so I made a second one with the text 'congratulations' (gefeliciteerd)

eerst de tekst geschreven - first I wrote the text

dan maakte ik een doosje- then I made the box

dan wikkelde ik het blad met de tekst rond het doosje en voegde nog wat decoratieve elementen toe - then I wrapped the piece of paper with the text around the box and added a few decorative elements




bovenaanzicht 



nog wat lekkere truffels erin en mijn kadootje was klaar- with some delicious Belgian chocolates I had a nice gift for him

5 opmerkingen:

  1. Wel een werk zo'n blad vol schrijven. Maar het resultaat is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig persoonlijk kado is het, wat een gave tekst en weer zooo mooi geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,ik vind het zo knap van jou!
    Mooi geschreven hoor en zo leuk persoonlijk, dit kado.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer mooi gedaan en enig om te geven

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.