zondag 12 februari 2017

note pad



Dingen als deze vind je thuis overal, verspreid over het hele huis.
Ik gebruik ze om ideetjes op te noteren, dingen die me plots invallen snel op te schrijven, als boodschappenlijstjes,enz....
Kortom, ik kan niet zonder die dingen.
Eén ervan stond naast een (lekkend) koffieapparaat in de keuken en was naar de vaantjes.
De hoogste tijd dus voor een nieuw exemplaar!

You can find these things all over the house.
I use them to note down ideas that cross my mind, as shopping lists; etc...
In short, I can't live without them.
One of them stood in the kitchen, next to a leaking coffee machine,so up the spout, ruined, lost...
So time to make a new one.



 Een gekleurd stuk 300-gr aquarelpapier beschreven met zilverkleurige inkt.

 A coloured piece of watercolour paper (300 gr), written on with silver ink.




vouwen als een doosje - folded like a box 


En vullen met gerecycleerd papier - filled with recycled paper.

3 opmerkingen:

  1. Dit zijn nou van die leuke dingen om te maken.....
    Je geniet er elke keer weer van, als je een briefje pakt.
    Ze zijn inderdaad eeg handig, ik heb ook altijd zo'n bakje in de keuken staan.
    Als ik iets opmaak kan ik het meteen opschrijven op mijn boodschappenbriefje.
    Nog leuker is dan om zwlf iets te maken, waar de briefjes inzitten.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Erg mooi die zilveren letters op een donkere achtergrond en wat een leuk idee om een echt praktisch doosje te maken.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en heel handig/bruikbaar tegelijk! Met zo'n mooie zilveren letters worden alledaagse dingen toch net iets mooier.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.