woensdag 22 februari 2017

chocolate and blue

Donkere chocolade is niet alleen geweldig lekker, maar ook een mooie achtergrondkleur voor kaarten -zo blijkt.
En blauw is een kleur die ik sowieso veel gebruik. Maar samen had ik ze nog niet vaak gecombineerd, maar het werkt wel.

Hmmm, dark chocolate ! A yummy colour for cards too-so it seems.
And blue is a colour I use a lot anyway, so why not try a combination ? It works wonderfully well,I think.

Zoals wel vaker eerst begonnen met een schets in potlood :
first a pencil sketch

then on the yummy brown paper

En dan de letters op het 'goede' papier gezet.

details in blue....
detail in het blauw, alsook het inkleuren van een paar grote letters rechts.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Annick. Ik hou van deze kleuren en ik vind de opzet heel erg mooi! Gr. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart heel leuk. De kleurtjes heb ik ook al wel eens gebruikt. Valt altijd goed mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Die combinatie van grote letters in de hoek en kleintjes in het midden werkt heel goed!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.