zondag 9 oktober 2016

klaar ! - finished !

dag lezers,

vele uurtjes later, had ik het hele alfabet uit foam gesneden.

Deze plakte ik op stukjes plexiglas , die mijn papa voor mij op maat had gezaagd. (leuk hoor, zo'n handige vader  !)

Het resultaat: een nieuw stempelalfabet !





hello everybody,

many hours later, I cut the whole alphabet out of this foam.
I adhered them to small pieces of plexi glass. (My handy dad had sawn them into pieces for me. Thank you, dad !)

the result: a brand new alphabet to stamp with !


3 van de letters en het stapeltje plexiglasplaatjes




hele alfabet klaar - whole alphabet finished

Even uittesten......
Testing....


testing the stamps

Maar wie is Mira ?   (Who is Mira ?)

Here she is :

onze jongste - net 5 jaar geworden -  my youngest cat Mira has just turned 5

Annick

6 opmerkingen:

  1. Dat mag je wel zeggen dat je een handige pa hebt! Jij hebt dat eveneens in je genen en het resultaat mag er weer zijn. Proficiat ! Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwww, super, SUPER gaaf dit.
    Wat een werk joh, maar het resultaat mag er zeker zijn.
    Mira....wat is ze mooi😚

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk lettertype en super zo'n eigen gekerfd alfabet. Ik heb dat ook ooit eens gemaakt, in kleiner formaat wel. En niet op zo'n mooie handige plaatjes geplakt :)
    Wij hebben hier ook zo'n exemplaar, het zou een foto van onze poes kunnen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is absoluut fantastisch! Hele leuke letters zijn het ook (die staan ook nog op mijn wensenlijstje om te leren). 'k Heb ook ooit eens zo'n idee gehad met andere lettertjes, maar het is er nog altijd niet van gekomen. Het stempelmaaksetje ligt nog altijd onaangeroerd in de kast... Maar jij bent duidelijk dapperder dan ik. Het is een heel werk geweest, maar je zal er zeker nog veel plezier van hebben!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Heel tof! En ze nu veel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch werkje, die ga je veel kunnen gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.