zondag 11 september 2016

'gepimpt' cadeautasje - altered giftbag

goeiemorgen lieve lezers,

ik werd uitgenodigd voor een brunch vandaag en wist niet goed waar ik het cadeautje in moest stoppen. En veel tijd was er niet.... Toen vond ik dit tasje in de kast.


Elegant, dat wel, maar nogal 'saai' als jullie begrijpen wat ik bedoel...
Dus maakte ik een labeltje om het geheel wat  te ' pimpen'. Met wat papier ,een cuttlebug en deze dies



kom je aan een heel eind.


nog een handvatje toegevoegd in leder, cadeautje erin


En dan krijg je dit :




TIP :

Op de volgende foto kan je zien hoe ik de dies voor de cuttlebug bewaar. Ik heb in een leeg cd-doosje een paar stukjes magneet-tape geplakt. Zo blijven ze goed op hun plaats zitten, zeker de kleintjes. Voor mij werkt het prima.



Als je wat meer tijd hebt, kan je ook zélf een (simpel) cadeautasje maken.
Daarover volgende week meer !!!!!



En zo ben ik klaar om te vertrekken naar mijn brunch! Hopelijk doen jullie ook iets leuks vandaag.
Nog een fijne zondag alleszins !

Annick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.