vrijdag 22 juli 2016

abstract experimentje

abstract reeksje van drie


Na drie dagen hittegolf is het nog steeds véél te warm boven in't ateljeeke.
Dus ben ik maar wat beginnen 'spelen' met wat houtjes, een paar kleurtjes bister en wat zwarte inkt.

Een korte wens erbij en klaar.

We've had a heat wave here in Belgium and now it's still too hot in my hobby room.
So I started to fiddle around with some wooden sticks, dentals, a few colours of walnut ink and black ink. These 3 cards were the result of my short play time...
 


Ben er wel niet 100 % tevreden over, maar kan niet meteen 'identificeren' wat er aan scheelt.
Misschien zijn het de strepen die te breed zijn of had ik misschien andere kleuren moeten nemen ?
Laat het ons maar wijten aan de temperatuur dan.....

I'm not 100 % satisfied with them, but can't tell why exactly.
Maybe the stripes are too broad or perhaps I should have chosen different colours ?
I simply don't know. Let's blame it on the hot weather then,shall we ?

4 opmerkingen:

  1. Volgens mij scheelt er niks aan :) Maar ik snap je gevoel wel, heb ook zo vaak.
    Echt wel heel mooi. Mooie lettertjes ook weer, lijkt simpel om te schrijven maar vraagt toch een geoefende hand (vrees ik :))
    Ik herken roerhoutjes voor verf geloof ik, ik ben namelijk muren aan het verven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, Anneke. Het is balsahout, maar met roerhoutjes gaat het even goed, denk ik. Nog veel verfplezier !

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel, Marleen. Het antwoord op je vraag v d acryltechniek heb ik uitgelegd in de post van 30 juni.

      Verwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.