woensdag 4 mei 2016

vierkante inklapkaart / square foldable card

Het idee voor deze kaart vond ik bij Dawn. Zij gebruikt vaak gekleurd DP en glitter en stempels in haar kaarten, maar ik hield het eenvoudig.
Ik herleidde de afmetingen en maakte mijn eigen versie.

I found inspiration for this card with Dawn. She uses a lot of DP and stamps, but I kept it simple and made my own version.

Eerst sneed ik een vierkant stuk papier van 21 op 21 cm en vouwde het papier in 2, zowel horizontaal als verticaal, zodat het blad als het ware in 4 vlakken wordt verdeeld. (A,B,C en D)

I first cut a square piece of paper (21 cm) and folded it in half, both horizontally as well as vertically. The square is divided into 4 squares now (A,B,C and D)






De tekst schrijf je in vlak A + B (horizontaal) en schuin in vlak D. Tussen vlak A en C maak je een insnijding tot aan het middelpunt, zoals je kan zien op de foto.

The text is written in squares A,B (horizontally) and in D (slant). Cut the paper as shown in the picture.

 
 kaart open
Zet de kaart rechtop en kleef vlak A en C op elkaar. Eventueel nog een stempeltje of zo erbij.

Klaar !

Put the card up and glue/adhere square A and C to one another. Finished !

kaart die dichtgaat / closing




 Wil je graag zien hoe de kaart van Dawn eruit ziet, klik dan hier

2 opmerkingen:

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.