zaterdag 21 mei 2016

The world of reality






Voor dit werk bracht ik eerst grijze acrylverf aan op een aquarelachtergrond met een roller.
Met de natte vinger (letterlijk) en wat lichtere verf wat vegen maken , om wat meer diepte en structuur te creƫren.

For this work I applied grey acrylic paint with a roller.
I then applied some lighter colours with my fingers to create depth .



De cirkels werden getekend met acrylinkt- recht uit het flesje- alsook de abstracte teksten links en rechts.
The circles were drawn with acrylic ink straight from the bottle and so were the abstract texts on the left and right.



De leesbare tekst in het midden schreef ik met bleed proof white en zou een citaat zijn van Einstein, maar daar ben ik niet zeker van.
Mocht iemand mij hier zekerheid over kunnen verschaffen, mag hij/zij me't altijd laten weten....

Nog een fijn weekend !

 I wrote the quote with bleed proof white and a Brause pen. I've been told it's a quote by Einstein, but I'm not sure.
So, if someone could confirm this ......
Have a nice weekend !

Annick


aquarelpapier 300gr / watercolour paper
DR Acrylic Artists Ink: black, white, cool grey
Dr.Ph.Martin's Bleed Proof White
Brause Pen

1 opmerking:

  1. Supermooi! Prachtige achtergrond voor je mooie letters. Bleed Proof White kende ik niet, lijkt goed te werken op acrylverf.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie achter te laten. Dat wordt heel erg gewaardeerd !
Bedankt voor je bezoek.